Eishockey Forum - Meran - Gherdeina

Meran - Gherdeina Forum>Serie B
RegelnSuchenAntworten
Mo. 29.11.04 - 18:36:55

Patrick ist im Moment nicht auf sonice.itPatrick
SIM an Patrick schickenE-Mail an Patrick schicken

Fan von: HC Meran
Werdn von Grendor seit a poor fans noch Meran kemmen?

Hoffentlich spielt dor HCM so guat wia gegn Nuimorkt, und hoffentlich isch dor Hinks dorbei (Extra-Thread)

Let`s party
0  Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben  0 Antworten | Zitieren
Di. 30.11.04 - 10:46:31

User ist invisiblealfi
SIM an alfi schickenE-Mail an alfi schicken

i denk es werdn sicher a poor Gredner Fans noch Meran aui kemmen,i bin leider wegen Orbeit net dabei. Hoffe es wird a sponnendes Spiel und das Gredn gwinnt Smilie Smilie
0  Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben  0 Antworten | Zitieren
Do. 02.12.04 - 09:33:55

Thom ist im Moment nicht auf sonice.itThom
SIM an Thom schickenE-Mail an Thom schicken

Gestern sein nit viele Leit gewesen !
Ober dechtersch gewunnen Smilie
Do. 02.12.04 - 10:26:47

Pfiffi ist im Moment nicht auf sonice.itPfiffi
SIM an Pfiffi schickenE-Mail an Pfiffi schicken

Wie wor s Spiel? Hon leider net die Möglichkeit kopt schaugen zu gien, und net amol s Spiel im Radio zu verfolgen Smilie
Do. 02.12.04 - 10:27:22

User ist invisiblealfi

Gratuliere zum Sieg ober so leicht hommers enk a net gmocht. Mir hom gezoagt dass man mit ins a no zu rechnen hot oder??? Es nächste Spiel isch bold amol und wer woas vielleicht gwingen sem mir. Smilie
Do. 02.12.04 - 10:31:39

User ist invisiblealfi

[Zitat]
Original von Pfiffi:
Wie wor s Spiel? Hon leider net die Möglichkeit kopt schaugen zu gien, und net amol s Spiel im Radio zu verfolgen Smilie

Leider hon i es Spiel a net gsegn, ober der wos in Radio gret hot, hot gsogt, dass er überoscht isch und foscht net glabn konn,dass Gredn lei affn 5. Plotz isch,weil oncheinend worn mir bis jetzt die beste Monnschoft de in Meran gschpielt hot. Smilie
Do. 02.12.04 - 10:52:06

Suuuuuuper sein mir, und am 08.12. gibt die Revanche Smilie Wos isch eigentlich heier mit die Grödner Fans? Postet niemand mehr auf sonice????
Do. 02.12.04 - 11:01:26

User ist invisiblealfi

[Zitat]
Original von Pfiffi:
Suuuuuuper sein mir, und am 08.12. gibt die Revanche Smilie Wos isch eigentlich heier mit die Grödner Fans? Postet niemand mehr auf sonice????

i woas a net wos los isch, onscheinend sein sie olle i Winterschlof gongen. Smilie
Do. 02.12.04 - 11:12:05

User ist invisiblejulius
SIM an julius schickenE-Mail an julius schicken

die vielen unterzahlminuten von meran mit gütiger mithilfe des schiedsrichtergespann haben das spiel bis zum schluss offengehalten ...
nicht destotrotz ist gröden eine gute mannschaft (Peach gefiel mir) in dieser maccaroniliga.

Viele meraner werden nächsten mittwoch nicht nochmals kommen ... aber vielleicht kommen ein paar grödner hinzu.

Grüsse
Do. 02.12.04 - 11:46:42

Chrie ist im Moment nicht auf sonice.itChrie
SIM an Chrie schickenE-Mail an Chrie schicken

Fan von: Rittner Buam
[Zitat]
Original von alfi:
i woas a net wos los isch, onscheinend sein sie olle i Winterschlof gongen. Smilie

Winterschlof? Olle?? Smilie
Sooo... viele treue Fans hot do HCG jo net unbeding, odo sig i des folsch??? Smilie

Smilie

Do. 02.12.04 - 13:27:51

User ist invisiblealfi

Winterschlof? Olle?? Smilie
Sooo... viele treue Fans hot do HCG jo net unbeding, odo sig i des folsch??? Smilie

Smilie

Huier kimmt mir e eher vor, dass mehr Leit Hockey schaugn gian. Voriges Johr wors eher miserabl. Hoffendlich geat es weiter so, wenn sie die jungen Spielen lossn, hon i koane bedenken. Bei den letzten Spielen hot sich sogor a kloaner Fanclub gebildet, der hoffendlich no grösser wird. o Ober oller Onfong isch schwar. Mochts weiter so !!! Smilie Smilie

Do. 02.12.04 - 13:28:16

User ist invisiblepanther23
SIM an panther23 schickenE-Mail an panther23 schicken

Fan von: HC Pustertal
war gestern als "neutraler" zuschauer in meran. muss sagen ich war ein wenig enttäuscht über die meraner, normalerweise müssten sie diese liga ja dominieren. gut gefallen haben mir lutz und die grödner peach und smith. die würden auch in der serie a eine gute rolle spielen... Smilie
Do. 02.12.04 - 13:30:30

User ist invisiblealfi

[Zitat]
Original von panther23:
war gestern als "neutraler" zuschauer in meran. muss sagen ich war ein wenig enttäuscht über die meraner, normalerweise müssten sie diese liga ja dominieren. gut gefallen haben mir lutz und die grödner peach und smith. die würden auch in der serie a eine gute rolle spielen... Smilie

nix do, konnsch vergessn, de bleibn bei ins Smilie Smilie Smilie
Do. 02.12.04 - 15:14:27

Huier kimmt mir e eher vor, dass mehr Leit Hockey schaugn gian. Voriges Johr wors eher miserabl. Hoffendlich geat es weiter so, wenn sie die jungen Spielen lossn, hon i koane bedenken. Bei den letzten Spielen hot sich sogor a kloaner Fanclub gebildet, der hoffendlich no grösser wird. o Ober oller Onfong isch schwar. Mochts weiter so !!! Smilie Smilie

@ alfi: nix für unguet, ober i glab ehrlich gsogt net dass es viel ausmocht ob die Jungen spielen oder net, wos es Publikum onbelongt. Donn wern holt mehr stolze Papis af die Tribünen sein, ober sonst... Damit Publikum in die Stadien kimmt, muess die Monnschoft gewinnen, do kemmmen mir net drum ummer. Momentan schauts in Gröden mitn Publikum net schlecht aus, weil die Monnschoft mehrere Siege errungen hot. Smilie

Und: wenn die jungen Spieler sich beweisen, sitzen sie bestimmt net lei afn Bankl Smilie
Do. 02.12.04 - 15:20:07

Patrick ist im Moment nicht auf sonice.itPatrick
SIM an Patrick schickenE-Mail an Patrick schicken

Meinor Meinung noch wor Meran selbor Schuld, dass es no so knopp gwordn isch. Nochdem sie 2:0 gfihrt hobn sein sie leichtsinnig gwordn, sell mit dor Kombination von vieln zum teil ungerechtfertigtn 2min. Strofn hot die Grednor wiedor augebaut. Hat sogor no schlimmor kemmen kennen, wenn des Schlittschuachtor gezählt hat (hots gott sei donk nett).
Obor jedes Mol wenn dor Brunnor aufm Feld wor hots irgend a Strof gebn, i denk er sollat a a mol a wia diszipliniert spieln, und nett ollm durch Strofn dor Monnschoft schodn

Gredn hot sichor a guats Potenzial, obor nächstn Mittig werdn die Meranor gwarnt sein
  RegelnSuchenAntworten
Moderatoren:  
piloly ist im Moment nicht auf sonice.itpiloly   SIM an piloly schicken   E-Mail an piloly (piloly@sonice.it) schicken